12 Mayıs 2013 Pazar

ettin Hoca Fıkrası

  1. ettin Hoca Fıkrası
  2. Nasrettin Hoca Hikayeleri öyküleri ve masalları
  3. Resimli Nasreddin hoca fıkraları
  4. Yemek ile ilgili Nasreddin Hoca Fıkrası
  5. Nasrettin Hocanın Zaten İnecektim Fıkrası
  6. Uykum Kaçtı Da Onu Arıyorum - Nasrettin Hoca Fıkrası
  7. Kanatlı Develer - Nesrettin Hoca Fıkrası
  8. Kara Kaplı - Nesrettin Hoca Fıkrası
  9. Kavaktan Öteye - Nesrettin Hoca Fıkrası
  10. Konya İle Akşehir Havası - Fıkra
  11. Kapıya Sahip Olmuş - Nesrettin hoca fıkrası
  12. İçin sıyrılır fıkra
  13. Göle koş fıkra
  14. Peştemale biçtim fıkra
  15. İçinde ben de vardım
  16. İş kavukta mı?
  17. Bize de uğrardı
  18. Düşünür fıkarası
  19. Secdeye kapanırsa
  20. Ağaç yürümezse fıkrası
  21. Nasrettin Hoca Fıkraları Hoca İle Hakim
  22. Başbakan mecliste yemin etmeyenlere nasrettin hoca fıkrası
  23. Nasretrin Hocadan (BU NASIL NAMAZ)
  24. Nasrettin hocanın Allahın rahmeti fıkrası
  25. Tesbih - Nasreddin Hoca
  26. Timur'un Hediyesi - Nasreddin Hoca
  27. Eşeğe Yazık Olur - Nasreddin Hoca
  28. Ecel Korkusu - Nasreddin Hoca
  29. Maya Tutar Mı? - Nasreddin Hoca
  30. Doğuran Kazan - Nasrettin Hoca
  31. Namazla ilgili Nasrettin Hoca Fıkrası
  32. En Güzel Nasrettin Hoca Fıkraları
  33. çorba ile ilgili nasreddin hoca fıkrası
  34. ateşle yemek olmaz Fıkralarla Nasrettin Hoca
  35. Nasreddin Hoca Fıkraları EVLİLİĞİN BÖYLESİ
  36. Nasrettin Hoca Fıkraları BANA NE AD KOYARLARDI?
  37. Fıkralarla Nasrettin Hoca Nasrettin hoca ve eşyaları
  38. Şimdi Benzedin - Nasrettin Hoca Fıkraları
  39. Köfteor - Nasrettin Hoca Fıkraları
  40. Sende haklısın - Nasrettin Hoca Fıkraları
  41. Omrum yeterse - Nasrettin Hoca Fıkraları
  42. 2 rekat - Nasrettin Hoca Fıkraları
  43. Yüzme biliyormu - Nasrettin Hoca Fıkraları
  44. hoca ve burçlar - Nasrettin Hoca Fıkraları
  45. Çıkar çıkar - Nasrettin Hoca Fıkraları
  46. En akıllı adam - Nasrettin Hoca Fıkraları
  47. 9 mu 10 mu - Nasrettin Hoca Fıkraları
  48. Bu nasıl namaz - Nasrettin Hoca Fıkraları
  49. Allah Biliyor - Nasrettin Hoca Fıkraları
  50. Tabi doğurur - Nasrettin Hoca Fıkraları
  51. Evlilik ne demektir - Nasrettin Hoca Fıkraları
  52. Rüzgarın attığı adam - Nasrettin Hoca Fıkraları
  53. namaz - Nasrettin Hoca Fıkraları
  54. şakadan hoşlanmam - Nasrettin Hoca Fıkraları
  55. Nasrettin Hoca Fıkraları 2011
  56. BEN UYUYORUM Fıkralarla Nasrettin Hoca
  57. Nasrettin Hoca Fıkraları Güzel Fıkralar
  58. Nasreddin Hoca Secde Fıkraları
  59. Kıyamet kopacak ya - Nasrettin Hoca Fıkraları
  60. Ipe un sermişler - Nasrettin Hoca Fıkraları
  61. Uyanık komşu - Nasrettin Hoca Fıkraları
  62. Yenisini alırız fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  63. CENNET VE CEHENNEM fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  64. Nezleyimde fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  65. Mum Ateşiyle Pişen Yemek fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  66. Hocanın Balık fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  67. Timur’un Hediyesi fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  68. Karıncalar fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  69. Eşeğe Ters Binmek fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  70. Cennet fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  71. Nasrettin Hoca parayı veren düdüğü çalar fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  72. Nasrettin hoca Baklava fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  73. Nasrettin Hoca Doğuran kazan fıkrası - Nasrettin Hoca Fıkraları
  74. Yağmur-Nasrettin Hoca Fıkraları
  75. Benim ne yiyip içtiğimi sormazsınız...
  76. Söyle Bari fıkra
  77. Nasrettin Hoca kimdir?
  78. Fıkra - Şimdi Benzedin
  79. Komik Nasreddin Hoca Fıkraları Yağmur
  80. Nasreddin Hoca Fıkraları Kesis Kim Zeki
  81. Şeytan Zıkkımın Kökünü Yer
  82. Dilenci ve Nasreddin Hoca
  83. Çorba Hayali fıkra
  84. Seni ilgilendirmez fıkra
  85. Kırk Yıllık Sirke fıkra
  86. Nasreddin Hoca Fıkraları Dava
  87. Nasreddin Hoca Fıkraları BEN UYUYORUM
  88. Nasreddin Hoca Fıkraları BENİM YERİME SENİ GÖTÜRÜR
  89. Nasreddin Hoca Fıkraları BENİM NE YİYİP İÇTİĞİMİ SORMAZSINIZ..
  90. Nasreddin Hoca Fıkraları BANA NE AD KOYARLARDI?
  91. Nasreddin Hoca Fıkraları ATEŞ DÜŞTÜĞÜ ZAMAN
  92. Nasreddin Hoca Fıkraları AKLIN VARSA GÖLE KOŞ
  93. Nasreddin Hoca Fıkraları ALLAHIN RAHMETİ
  94. Nasreddin Hoca Fıkraları ALLAH BİLİYOR
  95. Nasreddin Hoca Fıkraları Baklava
  96. Nasreddin Hoca Fıkraları Sıkarken
  97. Benim yerime seni götürür fıkra
  98. Bir Yunus Olamadım
  99. deli ile nasrettin hoca - Fıkra
  100. Nasreddin Hocadan Fıkralar (arşiv)
  101. Zaten Abdestsızdım
  102. Hocanın Karısı
  103. Nasrettin Hoca İle Noel Baba Arasındaki 7 Fark
  104. Nasreddin Hoca Fıkraları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder